هنر- عمومی

چگونه انرژی مثبت جذب کنیم ؟

چگونه انرژی مثبت جذب کنیم ؟

 

 

کلیه اشیاء دارای لرزش و نوسان هستند .هر چه را که مشاهده می کنید ، گوش می دهید و لمس می کنید ، به خاطر اینکه همیشه در حال حرکت است ، لرزشی از خود آشکار می کند . ولی اگر به اندازه کافی به آن نزدیک شوید که در ناحیه ارتعاشی آن قرار بگیرید ، چه آگاه باشید چه نباشید تحت تاثیر لرزش آن قرار خواهید گرفت . این قوانین در مورد حوزه ی فکر هم صدق می کند . اگر سلول مغز به ارتعاش بیوفتد ، موجی از انرژی الکتریکی از خود پخش می کند که به دنبال مکانی برای ساکن شدن است . اگر شما درناحیه ارتعاش سلول های مغزیی کسی قرار بگیرید و در ارتعاش و لرزش سلول های مغرتان با این فرد هماهنگ سازگار باشید ، ارتعاش فکری او به شما انتقال داده و این ارتعاش چه به شکل مثبت و یا چه به شکل منفی روی ذهنتان تاثیر می گذارد .

10 راه و روش برای جذب انرژی مثبت :

روز خود را با دعا و شکر گذاری و رازو نیاز با خداوند شروع کن :

وقتی که شروع به دعا کردن می کنی ، انگار دری را باز کرده و به سوی خداوند قدم بر می داری . تو با دعا و شکر گزاری خود را به آفریدگار هستی وصل می کنی و همین حضور در محضر خداوند ، حال و هوایی مثبت درون تو ایجاد شده و انرژی مثبت درون تو چندین برابر می کند که سبب آرامش تمام وجود شما می شود .

با دیگران طوری رفتار کن که انتظار داری دیگران همین رفتار را با تو داشته باشند :

زمانی که با ناراحتی و دلخوری روز خود را شروع می کنی ، در واقع تمام روزت را نابود کردی زمانی که فکر کنی دیگران هم مانند خودت هستند و فقط از لحاظ ظاهری با تو فرق می کنند ، دیگر نمی خواهی در مقابل آن ها مخالف و احساسات منفی ات را در مقابل آنان به روز دهی . به خاطر داشته باش که رفتار آگاهانه ات موجب می شود انرژی مثبت افرادی که در نزدیک تو هستند به طرف خودت جذب کرده و وجودت را سرشار از انرژی کنی .

 

تلاش کن در هر وضعیتی دید مثبت را ببینی و روی آن ها تمرکز کنی :

در اصل ،هر موقعیتی از زندگی ، پر از عظمت و بزرگی خداوند شامل حال تو می شود و این حقیقتی آشکاراست . در همه حالت و در همه افراد روح الهی پنهان است . زمانی که به دنیا با این دید نگاه کنی خیر و برکت الهی از کائنات به طرف تو سرازیر می شود .

دست از کنترل کردن همه چیز بردار :

زندگی به روال خود پیش می رود و ذات زندگی تغییر و دگرگونی است . پس هر چه نسبت به زندگی ات جبهه بگیری ، بیشتر عذاب و درد می کشی . میتوانی هر زمان که بخواهی اوضاع و موقعیت زندگی را به دست بگیری ، همین که ترس و اظطراب و فشار عصبی درون تو اتفاق بیوفتد باعث می شود که به خود انرژی منفی بدهی . فقط به این دید نگاه کن زندگی سرشار از پستی و بلندی دارد ، آیا ارزش این را دارد که انرزی منفی در خود ایجاد کنی ؟ آیا بهتر نیست که از انرژی منفی خود را رها کرده و با جریان زندگی پیش بری ؟ زمانی که خودت را به زمان بسپری ، انرژی مثبت بسیار زیادی کسب می کنی و خیر و برکت خداوند را در زندگی به خود می کشانی .

زندگی را پر از صلح و صمیمیت در ذهن خود تجسم کن :

ذهن تو هم مانند ذهن بیشتر مردم به فکر های منفی و نا امیدی اعتیاد پیدا کرده است . پس لازم است از طریق منطق و آگاهانه این افکار را ترک کنی تا به خود انرژی مثبت دهی . آگاه باش و نگذار افکار منفی همه ی وجودت را در بر بگیرد . به جای این نوع افکار زندگی خود را سر شار از آرامش و فکر مثبت در خودت ایجاد کن که این کار حتی خودت را شگفت زده می کند .

 

 

دغدغه آینده ات نباش ،فقط برنامه ریزی در زندگی ات داشته باش و به خداوند توکل کن :

در مدت تاریخ بشریت ثابت شده که نگرانی و دلهره هیچ کاری برای هیچ کس نکرده . هر اتفاقی که بخواهد بیوفتد می افتد و کاری هم از دست تو بر نمی آید . در واقع هر چه که تو بابت آن نگران هستی در بیشتر مواقع اتفاق نمی افتد . پس بهتر است انرژی ات را روی نگران شدن هدر ندهی زیرا هر نگرانی موجب می شود که خود را سرشار از انرژی منفی کنی که فقط سلامتی خودت را به خطر می اندازد . تنها کافی است که از روی آگاهی و عاقلانه برنامه ریزی کنی و در مرحله بعد به خداوند توکل و همه چی را به او بسپاری  .

دست از دلخور شدن بردارد :

گذشته ها گدشته ، هیچ گذشته ای برنگشته و به خاطرات خودت پیوسته . آیا تا به حال شده که در گذشته زندگی کنی ؟  این اصلا امکان ندارد ! به هر حال هر لزومی ندارد که خاطرات بد گذشته را در ذهنت جا بدهی همیشه به هر نحوی دلخور هستی . پس یاد بگیر ببخش و با این حرکت ، انرژی مثبت بسیار زیادی جذب کن .

بعضی اوقات وقتت را به گردش و در طبعیت بگزران :

گاهی اوفات می خواهی انرژی مثبت دریافت کنی چه بهتر است سری به طبیعت بزنی . سری به پارک بزن ، به درختان و گل ها نگاه کن به وزش باد دقت کن که چطور با وقار و نیرومند حرکت می کنند . آنگاه خواهی فهمید که چطور آرامش را از وجود آنان گرفته و انرژی مثبتشان را به تو انتقال می دهند .

در مقابل اطرافیانت جبهه نگیر :

زمانی که با دیگران معاشرت می کنی تلاش کن حضورت آگاهانه باشد تا در ذهن خودت آرام باشی . اجازه بده دیگران هم حرف خودشان را بزنند وعقایدشان را بیان کنند . از جبهه گیری دست بردار تا مردم از آرامش تو بهره مند شوند ، زیرا انرژی مثبت است که از تو آشکار می شود .

از درونت آرامش را دریافت کن :

چشمانت را ببند و سعی کن از درون ، جسمت آرامش را احساس کنی . باور کن از آرامش و سبکی که در درونت ایجاد می شود شگفت زده می شود . همین شیوه باعث جذب انرژی مثبت شده و انرژی منفی خارج می شود . مطمن باش با به کار گیری روش های بالا انرژی مثبت را دریافت می کنی . به خاطر داشته باش که طبیعت و سرنوشت تو ایجاب می کند که تک تک لحظاتت را هوشیار و در زمان حال باشی تا انرژی مثبت دریافت شده را به دیگر افراد انتقال دهی .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *