سیاست حفظ حریم‌ خصوصی کاربران برنامه موبایل هامان هنر

هامان هنر متعهد می شود که هیچگاه اطلاعات. شما را در اختیار شخص ثالثی قرار ندهد و هیچگونه سوء استفاده یا استفاده تبلیغاتی از اطلاعات شما نمیکند

شما تنها شماره موبایل خود را جهت ثبتنام و در مراحل بعد ورود به حساب کاربری وارد می کنید و هیچگاه اطلاعات کاربری شما در اختیار شخص ثالث گذاشته نخواهد شد و ما خود را در جهت حفظ اطلاعات شما مسئول میدانیم و در اختیار هیچکس قرار نخواهیم داد.

مراحل پرداخت شما تنها از طریق درگاه پرداخت های رسمی بانکی انجام می شود و ما هیچگونه اطلاعاتی مربوط به امور پرداخت (به طور مثال اطلاعات کارت بانکی) را جمع آوری نمی کنیم .

ما هیچگونه سوء استفاده ای از اطلاعات دریافتی شما مانند نام و نام خانوادگی و شماره موبایل شما انجام نمی دهیم و تنها در جهت ارائه خدمات به شماست و در هیج مورد دیگری استفاده نمی شود .

فروشگاه هامان بر طبق قوانین جاری کشور فعالیت می کند … قدر دان اعتماد شما هستیم

قوانین بازگشت وجه

در صورتی که محصول ارسالی طبق اطلاعات داده شده در سایت نباشید و یا اشتباه ارسال شده باشد تا 4 روز کاری که محصول به دست مشتری رسیده مشتری می تواند در خواست بازگشت وجه را داشته باشد .

در صورتی که محصول با تاخیر بیشتر از دو هفته به دست مشتری برسد مشتری می تواند در خواست بازگشت وجه را از طرق تماس ثبت نماید .

ساعات پشتیبانی به صورت 24 ساعت و هفت روز هفته با شماره موبایل : 09136523595 می باشد